Asociaţia Profesională a Transportatorilor în Regim de Taxi şi Închiriere

Ziarul Atac, 9 octombrie 2011, Ora 22:31

  • print
  • |
asociatia-profesionala-a-transportatorilor-in-regim-de-taxi-si-inchiriere-1.jpg

CĂTRE:
PREŞEDENŢIA ROMÂNIEI, SENATUL ŞI CAMERA DEPUTAŢILOR, GUVERNUL ROMÂNIEI, DEPARTAMENTUL NAŢIONAL DE LUPTĂ ÎMPOTRIVA CORUPŢIEI, CONSILIUL CONCURENŢEI, COMISIA EUROPEANĂ ŞI OFICIUL NAŢIONAL ÎMPOTRIVA DISCRIMINĂRII

Asociaţia Profesională a Transportatorilor în Regim de Taxi şi Închiriere, membră a Federaţiei Operatorilor Români de Transport, înscrisă în registrul special de la Ministerul Justiţiei sub nr. 18/02.04.2007, cod de înregistrare fiscală 21612398/23.04.2007.

Vă supunem atenţiei faptul că un grup de indivizi, patroni de firme de taxi ce în momentul de faţă reprezintă falimentul taximetriei, prin intermediul câtorva deputaţi şi senatori aflaţi în opoziţie, dezbat în "comisia de industrii" înrobirea şi supunerea faţă de ei şi pentru ei a tot ce înseamnă taximetrie pe teritoriul României. Printre aberaţiile introduse în forma actuală a proiectului de modificare a legii taximetriei s-a introdus şi faptul că nici un taximetrist nu va mai putea profesa activitatea de taximetrie fără a avea eliberat un cazier de conduită profesională, cazier ce va putea fi eliberat doar de, ATENŢIE, Asociaţia Profesională Reprezentativă de Utilitate Publică, adică de un O.N.G.

Forma, cum este numită prin textul proiectului de modificare al legii ,,Asociaţie Profesională Reprezentativă de Utilitate Publică'' se regăseşte asfel:

Asociaţia reprezentativă, dintre cele definite la alin.(l), care la data intrării în vigoare a prezentei legi are vechimea cea mai mare în ce priveşte reprezentativitatea, obţinută prin hotărâre definitivă şi irevocabilă a Tribunalului Bucureşti, este definită ca asociaţie profesională de utilitate publică, aceasta modificându-şi corespunzător statutul prin hotărâre judecătorească a tribunalului respectiv".

Deci aceasta deja a fost aleasă ca fiind "Camera Taximetriştilor", aceeaşi "Cameră a Taximetriştilor" ce în urmă cu câţiva ani dădea recomandări pe bani la tot ce înseamnă activitate de taxi în România, încasând, de-a lungul anilor, milioane de euro pe o simplă semnătură, fără de care nimeni nu mai putea să îşi desfăşoare activitatea. Cine credeţi că a făcut acea lege, în 2003? Nimeni altcineva decât aproape aceiaşi senatori şi deputaţi ce încearcă în momentul de faţă să pună birul pe capul taximetriştilor, să decidă asupra transportatorilor, indiferent că sunt sau nu membrii lor şi să dirijeze forţa de muncă către cine şi unde vor dori ei.

Puterea cu care sunt susţinuţi aceşti "domni" dă de înţeles că este vorba despre corupţie parlamentară, pârghiile lor fiind fostul deputat Ioan Bivolaru, deputat P.S.D de Neamţ în fosta legislatură, actualmente consilier al preşedintelui Comisiei de Industrii din Camera Deputaţilor, Iulian Iancu, deputata Aura Vasile, colegă de partid cu Ioan Bivolaru, acesta fiind membru fondator al "Camerei Taximetriştilor" şi fost sau actual preşedinte onorific al ei.

Cameră a Taximetriştilor care până în 2007 a fost trecută în textul legii cu denumirea sa exactă aşa cum era înregistrată la Tribunalul Bucureşti în registrul fundaţiilor şi asociaţiilor, cu puterea în interiorul unei legi de a elibera recomandări la nivel naţional, recomandări pentru care a şi a încasat bani de la tot ce însemnă taxi în acestă ţară, indiferent că era sau nu membru, pe foarte mulţi obligându-i şi condiţionându-i pentru eliberarea acelui cazier cu aderarea forţată în asociaţia ,,Camera Taximetriştilor''.

Cameră a taximetriştilor care, la presiunea noastră, în urma numeroaselor mitinguri ce au avut loc la momentul respectiv, a marşului disperării făcut până la Bruxeles şi multe altele, a pierdut puterea prin modificarea legii. Este de neconceput într-un stat democratic ca o asociaţie profesională sau patronală să decidă asupra activităţii şi viitorului concurenţei ei.

O altă aberaţie strecurată în acelaşi proiect de modificare a legii este că dispeceratele taxi nu vor mai putea să îşi desfăşoare activitatea dacă nu deţin şi un număr de 50 de autorizaţii taxi proprii. Acest lucru este imposibil, deoarece aceeaşi gaşcă a limitat autorizaţiile de taxi la 4 autorizaţii de taxi/mia de locuitori. Limitare ce a creat în piaţă un monopol al preţurilor, un monopol al deţinătorilor de autorizaţii şi o îngrădire a dreptului la muncă şi a dreptului de a investi.

Stimaţi domni parlamentari, dacă tot s-a găsit o formă prin care să puneţi stop liberei concurenţe prin încercarea de a închide aceste dispecerate nu v-aţi gândit şi cum să le deschideţi uşa pentru a obţine aceste autorizaţii? Sau aţi hotărât, pur şi simplu fără nici un argument real, cine să rămână sau nu în piaţă?

Pentru a evita amplele mişcări de stradă, proteste, marşuri către Bruxeles, solicităm încă o dată ca acele persoane ce mai pot gândi normal în această ţară să stopeze aceste aberaţii din faşă, să cerceteze şi să-i condamne pe toţi aceşti "reprezentanţi ai poporului", ce îşi reprezintă doar propriul buzunar sau afacere.

 

Cu stimă,

Preşedinte, Ghişă Mihai Victor

Vicepreşedinte, Lăzărescu Cristian

 

 

 

 

EDITORIAL

Afacerea „incineratorul”

Afacerea „incineratorul”

  Afacerea „incineratorul” este o poveste urâtă, în spatele căreia se află interese mari, oameni im­portanți și, mai ales, bani. Mulți bani, pe care personaje lipsite de scrupule vor să-i facă pe sănătatea și chiar viața giur­giuvenilor. Noi am plecat pe firul ei, plecând de la prima locație &ici ...

STIRI RECENTE

FACEBOOK

ARHIVA

NEWSLETTER

Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

A.B.A. ACCOUNTING
15:36
BREAKING NEWS:

„Atac la persoană” atacă din nou