Scrisoare deschisă: Către d-nul Prim-ministru Victor Ponta

Ziarul Atac, 24 iunie 2012, Ora 23:14

  • print
  • |
scrisoare-deschisa-catre-d-nul-prim-ministru-victor-ponta-26682-1.jpg

Asociaţia Transportatorilor în Regim de Taxi şi Închiriere, membră a Federaţiei Operatorilor Români de Transport (A.P.T.T.I), împreună cu Asociaţia Transportatorilor Autorizaţi şi Activităţi Conexe (A.T.A.C), Asociaţia Naţională a Dispeceratelor Taxi (A.N.D.T), Asociaţia Pentru Drepturile Taximetriştilor Independenţi (A.D.T.I), Asociaţia Poporului(A.P), Asociaţia Taxi 200 a Taximetriştilor Independenţi din Ilfov(Asociaţia Taxi 200)

Vă solicităm prin prezenta să luaţi act faţă de proiectele de modificare a Legii Taximetriei, iar în calitatea Dvs. de Prim Ministru al României şi copreşedinte al USL să luaţi măsurile ce se impun pentru ca în plenul Camerei Deputaţilor aceste proiecte de acte normative să fie respinse.
Asociaţiile noastre vă mulţumesc pe această cale de poziţia luată de către dumneavoastră până acum faţă de aceste proiecte şi de asemenea vă aducem la cunoştinţă faptul că în momentul de faţă sunteţi printre puţinele persoane în care mai avem încredere şi în care ne punem toată speranţa ca asemenea aberaţii de proiecte de legi să fie respinse şi dreptatea să triumfe.

Aşa cum ne-aţi promis şi pe holul Parlamentului la Grupul PSD să avem încredere în dumneavoastră că această lege nu va trece, ne simţim obligaţi a vă informa că ,,cineva'' lucrează de zor pentru ca această lege să treacă, folosindu-se de orice pentru a-şi îndeplini scopul meschin şi anume:

Pe parcursul ultimelor 5 luni de zile conducerile asociaţiilor noastre au ,,bătătorit'' holurile şi birourile Parlamentului aproape în fiecare zi, dorind să aducă în atenţia tuturor parlamentarilor USL aberaţiile incluse în acest proiect de act normativ şi anume să demascăm faptul că această lege, pentru care s-au dat bani grei (suntem siguri de acest lucru), nu este altceva decât o lege cu dedicaţie către D-nul Deputat PDL George Ionescu şi către Mafia Taximetriei, mafie ce deţine controlul acestei activităţi de 10 ani.

Spunem cu dedicaţie pentru că D-nul Deputat PDL nu este altcineva decât omul de casă al Robertei Anastase, ocupându-se în Judeţul Prahova de aproape orice afacere ce aduce bani camarilei portocalii, numele acestuia fiind vehiculat inclusiv în scandalul vămilor. În taximetrie acesta are pe numele soţiei şi al fiului dânsului cea mai mare firmă de taxi din Ploieşti, dânsul având totodată şi calitatea de membru în Comisia de Industrii, raportor pe aceste proiecte de legi şi totodată preşedinte al Camerei Taximetriştilor Prahova, Vicepreşedinte C.O.T.A.R, asociaţii ce au beneficiat de sprijinul direct al D-nului Deputat, fiind singurele prezente la dezbaterile comisiei, dezbateri ce au fost trecute pe ordinea de zi de fiecare dată la "diverse", îngrădind practic dreptul celorlalte asociaţii, federaţii şi confederaţii să participe la lucrările comisiei şi să îşi spună cuvântul, cu toate că acele asociaţii aveau acreditare la Parlament în acel moment, iar asociaţiile mai sus menţionate nu.

Aceste asociaţii nu au făcut altceva decât să sprijine direct şi pe faţă "Ciuma Portocalie", sprijin ce s-a dovedit în final a fi un fiasco total, dacă ţinem cont de scorul obţinut de PDL la alegerile locale, fiasco datorat faptului că aceste asociaţii nu reprezintă breasla decât pe hârtie, ele reprezentând de fapt capii mafiei taximetriei, capi ce au candidat pe listele PDL-ului şi al satelitului său U.N.P.R, (de exemplu, preşedintele C.O.T.A.R, d-nul Vasile Ştefănescu, a candidat la funcţia de consilier la Primăria Capitalei, pe locul numărul 4, din partea U.N.P.R, iar la numărul 6, Dincă Bogdan, tot din partea U.N.P.R, acesta din urmă fiind vicepreşedinte al Camerei Taximetriştilor) nici unul dintre ei nefiind ales, spre bucuria noastră.

Vă facem cunoscut faptul că aceste proiecte de modificare a Legii Taximetriei, 5 la număr, aflate pe ordinea de zi la votul final, au fost iniţial adunate toate la Comisia Pentru Industrii şi Servicii într-un singur proiect şi anume P.l.x 621/2010, Plx. ce conţinea şi celelalte Plx-uri, respectiv P.l.x.178/2010, P.l.x628/2010, P.L.x339/2009 şi P.L.x.206/2011 dându-i-se raport comun şi trimisă la plen pentru adoptare (legea a plecat cu aviz favorabil din Senat cu modificare doar la 2 articole, iar d-nul George Ionescu a modificat peste 50 de articole). Prima formă a raportului, dată de Comisia de Industrii, a fost trimisă plenului la dezbatere şi vot final, proiectul de lege fiind întors la comisie pentru tehnica legislativă, fără modificări pe fond, tehnica legislativă ce viza un articol ce era trecut în proiect cu propunere de abrogare, deşi acel articol fusese abrogat prin ultima modificare a codului fiscal, deci nu putea fi abrogat ceva ce era deja abrogat.

Deputatul PDL Alin Trăsculescu, vicepreşedinte al Comisiei de Industrii, profitând de greva USL, nu a respectat votul dat în plen când s-a întors legea la comisie şi a făcut modificări de fond, în raport introducând articole noi şi anume trecând ca articol nou în lege abrogarea unui alt articol din altă lege, respectiv Cap. II din legea 168/2010. Acest proiect este introdus din nou în plen în formă modificată de comisie, este adoptat pe articole, însă nu sesizează nimeni ilegalitatea făcută, cu toate că noi am sesizat Comisia de abuzuri, legea a rămas la vot final. Votul final nu s-a mai dat din cauza faptului că între timp moţiunea de cenzură a trecut, majoritatea s-a schimbat şi U.S.L-ul a preluat frâiele guvernării. Ulterior, de la o şedinţă la alta din acel Plx.comun 621/2010 s-a desprins un alt Plx.206/2011, fiind trecut la vot final unul cu propunere de adoptare (Plx.621/2010) şi unul cu propunere de respingere(Plx.206/2011), chiar dacă de fapt amândouă aveau raport comun. În şedinţele de plen de săptămâna trecută, mai exact în şedinţa de plen de joia trecută, am asistat la o altă noutate şi anume că este retrimis cu termen de o săptămână la comisie Plx. 628/2010 şi acesta având acelaşi raport comun. Pe ordinea de zi pentru 18-19.06.2012, deci săptămâna viitoare apare un alt Plx.nou, deci al 4-lea desprins, cu acelaşi raport comun, respectiv P.l.x 178/2010 cu propunere de respingere.

Deci asistăm la un fel de albă neagră a tuturor Plx-urilor ce au ca temă schimbarea legii taximetriei, albă neagră ce ne face să credem că cineva încerca să inducă în eroare majoritatea, iar în cazul în care un singur plx. din cele 5 trece, trece şi legea portocalie a taximetriei, lege ce va lăsa pe drumuri peste 1500 de familii din Ilfov (aceşti oameni au investit prin leasing-uri şi credite bancare pentru a desfăşura această activitate şi în Bucureşti, în baza acelui articol din legea 168/2010) şi va împroprietări deţinătorii de autorizaţii taxi cu autorizaţii taxi având de data aceasta drept de proprietate asupra lor.

De asemenea, ilegalitatea făcută cu abrogarea cap.II din legea 168/2010 (acest capitol a permis taximetriştilor din Bucureşti să intre în Ilfov şi celor din Ilfov să intre în Bucureşti, drept ce acum le este luat de noua formă a legii; li se ridică tăbliţele de înmatriculare pe o perioadă de 6 luni şi li se aplică o sancţiune de 25000 lei, ceea ce după părerea noastră nu se poate întâmpla, deoarece foarte multe oraşe şi localităţi din Ilfov sunt până în centura Bucureştiului, exemplu Sos. Fundeni, între sectorul 2 şi 3 aparţine Comunei Dobroieşti, toate Instituţiile Statului din Ilfov se află în Bucureşti, de exemplu Spitalul Judeţean Ilfov, Administraţia Financiară Ilfov, Poliţia Rutieră Ilfov, Garda Financiară Ilfov, până şi Salvarea SMURD acţionând în Bucureşti şi Ilfov; considerăm că dacă taximetriştii noştrii vor merge la acestea, vor fi ţinta a numeroase abuzuri) va reuşi să despartă Ilfovul de Bucureşti, lucru imposibil după părerea noastră, deoarece prin legea 92/2007 a transportului public local, transportul de persoane dintre localităţile judeţului Ilfov şi municipiul Bucureşti este definit ca transport public local, la acestea intrând şi taximetria. Menţionăm deasemenea că taximetria nu a fost introdusă la Autoritatea Metropolitană Bucureşti-Ilfov probabil tot din cauza acestor interese meschine.

Toate aceste ilegalităţi au fost semnalate de Consiliul Concurenţei, de Direcţia de Transporturi din PSD şi de către asociaţiile noastre, drept pentru care vă solicităm încă o dată să luaţi măsurile ce se impun şi să ne scuzaţi încă o dată de insistenţa cu care tratăm aceste lucruri, chiar dacă avem promisiunea dumneavoastră că această lege nu va trece.

Cu stimă ,
Preşedinţii asociaţiilor semnatare

Asociaţia Transportatorilor în Regim de Taxi şi Închiriere, membră a Federaţiei Operatorilor Români de Transport (A.P.T.T.I) - Ghişă Mihai Victor
Asociaţia Transportatorilor Autorizaţi şi Activităţi Conexe (A.T.A.C)- Dan Sora
Asociaţia Naţională a Dispeceratelor Taxi (A.N.D.T) - Robert Meghesi
Asociaţia Pentru Drepturile Taximetriştilor Independenţi (A.D.T.I) - Radu Viorel
Asociaţia Poporului (A.P) - Drăghici George Darius
Asociaţia Taxi 200 a Taximetriştilor Independenţi din Ilfov(Asociaţia Taxi 200) -Grigore Ioan

 

 

 

EDITORIAL

Atac la prostie si incompetenta

Atac la prostie si incompetenta

Atac la prostie si incompetenta De ce acest titlu de ziar, care, la o apreciere superficială, ar putea lăsa impresia că încalcă deontologia profesională. Deontologia jurnalistică. Nu ai voie să ataci persoane. Nimic  însă mai fals. Dimpotrivă! Publicaţia  relanseze presa adevărată, presa de informaţie şi atitudine, p ...

STIRI RECENTE

FACEBOOK

ARHIVA

NEWSLETTER

Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

A.B.A. ACCOUNTING
03:13
BREAKING NEWS:

„Atac la persoană” atacă din nou