Best Dental

“Bulevardul” teroriştilor şi ţara “fantomelor” fiscale

Pavel Roman, 27 februarie 2015, Ora 17:17

  • print
  • |
bulevardul-teroristilor-si-tara-fantomelor-fiscale-45800-1.jpg

Se aude D-le Coldea? În timp ce matale te-ai mutat, cu "căţel şi purcel" la DNA şi ai substituit o parte din activitatea ANAF, făcând "poliţie politică", organizezi „intrigi" şi te ocupi de „sforării" pentru a pune mâna pe puterea economică şi politică, teroriştii, conform experţilor Mossad, au transformat România în „bulevard" iar bugetul de stat în sursă principala de fonduri ce alimentează organizaţiile din care fac parte.

Nu e o consecinţă logică? Când SRI şi-a "abandonat" atribuţiile legale şi şi-a mutat, nelegal, "cartierul" în alt domeniu de activitate decât cel prevăzut în legea siguranţei naţionale, respectiv anticorupţie şi antifraudă fiscală, substituind DNA şi ANAF, nu era normal ca organizaţiile extremiste să profite? Păi, ori sunteţi instituţia care se ocupă de siguranţă naţională ori va mutaţi la DNA şi ANAF şi cedaţi, oficial, atribuţiile unei alte instituţii, care să se ocupe de siguranţă naţională. Alegeţi odată! Ori anticorupţie şi antifraudă fiscală, ori siguranţă naţională, pentru că nu poţi fi şi FBI şi CIA în acelaşi timp, aşa cum va doriţi! Pentru mine chestia că în baza unor hotărâri a CSAT (care, potrivit Legii 51/1991, a siguranţei naţionale, nu putea emite Hotărâri care să exceada prevederilor art. 3 din Legea 51/1991, iar art. 3 nu vizează, sub nici o formă, nici măcar interpretabilă, anticorupţia sau antifrauda fiscală) v-aţi extins competenţele, dincolo de cele stabilite prin art. 3 din Legea 51/1991, pe motiv de interpretare a noţiunii de  "siguranţă naţională", fără ca interpretarea să fie stipulată în vreun act normativ, este o încălcare gravă a Constituţiei, indiferent cum ar fi justificată. Şi totuşi, dacă e vorba de bună credinţă şi interes naţional, nu mă deranjează că, în numele "vulnerabilităţii" şi "riscurilor", ce pot fi interpretate că atentate la siguranţă naţională (de ce nu va legaţi şi de religie în acest caz, precum Securitatea !) furnizaţi informaţiile ce, inerent, vă parvin în activitatea desfăşurată, unor instituţii precum DNA sau ANAF, când acestea contribuie la eradicarea corupţiei şi fraudei fiscale, chiar şi dacă va depăşiţi atribuţiile legale. E normal şi logic ca, dacă deţineţi astfel de informaţii, să le puneţi la dispoziţia organelor de cercetare penală. Ba chiar sunteţi obligaţi s-o faceţi! Nu e normal însă şi nici logic să treceţi în plan secund activitatea de baza a instituţiei, respectiv asigurarea şi gestionarea siguranţei naţionale şi să aflăm că România este "bulevard" pentru terorişti, de la est la vest şi de la vest la est şi că, colcăie de indivizi, aparţinând unor grupări extremiste, ce colectează sume uriaşe de bani din România, fraudând bugetul de stat, ca şi cum bugetul de stat ar fi, de fapt şi bugetul organizaţiilor extremiste. Şi asta sub ochii SRI! Nu e normal să aflăm de la Mossad, CIA sau alte servicii din ţările vestice, că în România pătrund indivizi din ţările controlate de ISIS, Moldova, Ucraina, Afganistan, Somalia şi multe alte ţări „exotice", ce găzduiesc organizaţii extremiste, pe baza de paşaport, cu viza obţinută în frontieră şi îşi fac imediat firme, la Oficiul Registrului Comerţului, cu 200 de lei, fără nici o verificare, fără a fi monitorizati, după care spală banii mafiei arabe sau autohtone, ce s-a consolidat în România cum nu s-a consolidat nicăieri pe mapamond. Nu e normal ca sute de astfel de "turişti", aduşi special de către mafia arabă, să înfiinţeze firme, prin intermediul unor case de avocatură, complice la astfel de mizerii si SRI sa nu ştie. Şi nu e normal ca SRI să nu monitorizeze această mafie şi să nu facă nimic pentru a desfiinţa aceste "asocieri" murdare, dintre mafia arabă şi casele de avocatură şi să blocheze astfel de grupări de crimă organizată, care asigura sustrageri de sume uriaşe de la buget, în special TVA, prin intermediul documentelor fiscale  furnizate de aceste societăţi înfiinţate de turişti din ţările cu care România nu are tratate de extrădare.

Aveţi o evidenţă a străinilor care intră în România, din orientul mijlociu, aduşi de grupări de tip mafiot şi care înfiinţează firme, după care dispar ? Aveţi o evidenţă a cetăţenilor străini, care solicită azil politic în România, racolaţi de mafia arabă şi de tot felul de organizaţii, aşa zis umanitare sau etnice, care sunt antrenaţi în circuitele de fraudă fiscală şi spălare a banilor sustraşi din colectarea TVA? Cunoaşteţi şi monitorizaţi reţelele de comerţ, prin care mafia chineză şi arabă desfac produsele introduse în România, fără plata taxelor vamale, sutrăgând TVA colectată şi restul impozitelor şi taxelor? Aveţi o evidenţă a acestor firme, înfiinţate, aproape zilnic, la Registrul Comerţului şi a persoanelor ce operează în numele lor, emiţând facturi de miliarde de lei, pentru a sustrage TVA colectată sau a înregistra cheltuieli fictive în contabilitate şi a spăla banii proveniţi din alocările bugetare, pentru a închide circuitul para-ndaratului ? Aţi făcut o analiză să vedeţi unde ajunge şi cine sustrage TVA colectată de "METRO", "SELGROS", "OCEAN", "KAUFLAND", "REAL" şi alte corporaţii de acest gen şi cum dispare, pe circuit, TVA colectată, prin intermediul societăţilor înfiinţate de "turiştii" aduşi special pentru a înfiinţa aceste firme? Aveţi o listă cu firmele "fantomă" interpuse pe circuitul producător/achizitor - beneficiar în cazul marilor procesatori de carne din România, precum "CRISTIM", "ELITE", "C+C", "ALDIS", "MEDEA", etc., care fac posibilă atât subevaluarea produselor la intrarea în ţară pentru diminuarea TVA cât şi sustragerea TVA colectată ? Aveţi în monitorizare şi evidenţă firmele şi reţelele transnaţionale care fac import de carne, legume, fructe, lactate, produse electrice şi electronice, materiale de construcţii, utilaje, etc., care aduc marfă subevaluată în România sau introduc mai multe transporturi, pe aceleaşi documente, în complicitate cu autorităţile vamale, eludând taxele? Ştiţi unde se află, în acest moment, cetăţenii străini care au înfiinţat sute de firme în România, predestinate a fi "fantomă" şi a alimenta „piaţa neagră" a capitalului cu "documente" pentru spălarea banilor proveniţi din taxe şi impozite, în condiţiile în care în numele firmelor lor continuă să opereze deşi ei nu mai sunt in România? Ştiţi unde se află cetăţenii străini care au devenit, prin cesiune de părţi sociale, administratori şi asociaţi a sute de societăţi care înregistrau datorii bugetare de miliarde de lei şi care n-au mai fost achitate le buget? Dacă nu, cum luptaţi împotriva fraudelor fiscale? Doar pe criterii „politice"?

N-am auzit de nici un funcţionar de la ONRC să fie anchetat pentru înfiinţări de firme predestinate a fi "fantomă", prin nerespectarea legislaţiei (s-au validat înregistrările în lipsa administratorului sau asociatului unic) şi nici case de avocatură care se ocupă de înfiinţarea firmelor şi cesiunea părţilor sociale care să fie cercetate pentru falsificarea documentelor (procese-verbale de predare-primire arhive contabile, semnătură titular, substituire persoană, etc.). N-am auzit de nici un cetăţean străin, care a preluat zeci de firme în România, cu datorii uriaşe la bugetul de stat, care să fie cercetat pentru complicitate la fraude bugetare, deşi aceştia îşi oferă "serviciile" chiar şi la mica publicitate sau pe internet. N-am auzit de nici un cetăţean străin, care a înfiinţat şi operat cu firme "fantomă", în numele unor "turişti", care n-au desfăşurat, efectiv, nici o activitate în România, să fie cercetat de justiţia română, pentru fraude fiscale şi să fie expulzat din România sau condamnat. Iar în această situaţie sunt sute de firme, având statutul de furnizori de baza ai unor corporaţii precum "METRO", "SELGROS", "OCEAN", "KAUFLAND", "REAL", etc., care sustrag TVA colectată din vânzările către aceste reţele comerciale, utilizând firme "fantomă" interpuse pe circuitul mărfii, special înfiinţate chiar de furnizorii de baza ale marilor reţele comerciale.

Controlaţi DGAF din cadrul ANAF, controlaţi DNA şi DIICOT, dar nu puteţi controla şi bloca un grup de firme, furnizori ai marilor retailuri comerciale din România că să nu mai sustragă TVA prin firmele "fantomă"? Nu puteţi convinge, la forţa pe care o aveţi, Guvernul, Parlamentul şi ANAF privind necesitatea modificării legislaţiei în domeniul colectării TVA şi infiinţării firmelor ? De ce ? Pentru că interesele "METRO", "SELGROS", "OCEAN", "KAUFLAND", "REAL", care susţin acest mecanism de fraudare a TVA, sunt mai puternice decât interesele naţionale ? Asa se pare ! E plină presa cu stenograme ale intreceptarilor dintre tot felul de "găinari" care au transformat pară-ndărătul într-o activitate curentă şi de cetăţeni "executaţi", care au fost "respinşi" în tentativă lor de a ocupa funcţii publice, pentru că aveau trecutul "pătat". Foarte bine că va ocupaţi de banul public şi "selecţia" cadrelor (deşi nu înţeleg în ce baza legală), pentru că, astfel, măcar ştim ce se întâmplă în instituţiile publice, cum sunt cheltuiţi banii şi dacă cei "unşi" sunt "curaţi" (!!!!????). N-am auzit însă de nici o interceptare telefonică despre cum fucţionează mecanismele modificarilor legislative la „comanda" mafiei (a se vedea cayul modificarii OG99/2000 si OUG 28/1999); înfiinţării firmelor "fantomă"; despre vânzarea-cumpărarea de societăţi cu datorii de miliarde de lei la buget; despre "comenzile" de cetăţeni străini aduşi special pentru înfiinţarea de societăţi. Chiar aşa de performante sunt aceste reţele încât nu pot fi depistate? Nu comunică, între ei, nici măcar ambiental ? Or, când această este cea mai mare problema a bugetului naţional (Ex: furtul, anual, prin colectarea nelegală a TVA, a depăşit 80 miliarde lei), poate fi logic şi normal să nu ai nici o activitate finalizată în acest sens, nici un caz depistat şi să nu fie informată opinia publică şi autorităţile despre acest fenomen mai mult decât grav ?

Nu mai e un secret pentru nimeni (exceptand, după comportament, Guvernul, Parlamentul, ANAF si SRI) faptul că firmele "fantomă", respectiv mecanismele de înfiinţare şi modul de operare al acestor societăţi constituie cea mai mare problema fiscală a României. "Fantomele" contribuie, în proporţie de 90%, la sustragerea a peste 80 miliarde lei anual din total TVA colectată; "fantomele" asigura sustragerea profitului celor care nu vor să-l achite la buget; "fantomele" asigura tuturor firmelor ce se ocupă de infrastructură sau alte lucrări subvenţionate din bani publici, sustragerea a o parte din bani, asigurând documente prin care sunt justificate operaţiunile fictive ce permit "sifonarea" banilor publici; "fantomele" asigura spălarea banilor "negrii" şi reintroducerea "curată" a acestora în circuitul economic. Deci, „fantomele" sunt „motorul" ce asigura funcţionarea mecanismului fraudei fiscale şi materializarea efectelor corupţiei. Şi, cu toate acestea, deşi se ştie că sursa corupţiei în România şi a fraudei fiscale, este strâns legată de existenţa "fantomelor", nimeni în România, nici Parlamentul, nici Guvernul, nici ANAF, nici SRI, adică tot ce însemna clasă politică şi administraţie publică, nu doresc schimbarea mecanismului actual de colectare al TVA, în care rolul principal îl au firmele "fantomă". Stiu, dar se fac că nu ştiu, toţi factorii politici şi administrativi, că schimbarea modului de colectare al TVA, prin introducerea metodei simplificate de colectare a TVA, ar dubla, cel puţin, încasările la buget şi ar elimina aproape toate "fantomele" din peisajul fiscal al României, aşa cum, s-a întâmplat în cazul comerţului cu cereale, ale cărui efecte guvernul le ascunde, deliberat, pentru că n-ar mai avea justificare să nu generalizeze metoda. Şi, o dată cu dispariţia "fantomelor", ar dispărea şi "traficul" de turişti ce înfiinţează societăţi comerciale, s-ar reduce sumele sustrase şi numărul celor care colectează fonduri pentru organizaţiile extremiste şi, nu în ultimul rând, ar face aproape imposibilă sustragerea („sifonarea") sumelor alocate lucrărilor publice, adică pară-ndărătul.

Întrebarea, în aceste circumstanţe, este: Cine, în afară de corporaţii, mafie şi crimă organizată, nu doreşte dispariţia firmelor "fantomă" din România ? Cine câştigă, în afară celor menţionaţi, din menţinerea acestui mecanism de colectare al TVA şi a acestei metode de fraudare a bugetului public ? Păi cine alţii decât clasa politică (parlamentari, guvernanţi), care, prin intermediul "fantomelor" îşi asigura pară-ndărătul si alte surse de venituri? Aceasta nu este o dovadă că între mafie, crima organizată şi clasa politică (inclusiv administraţia publică) există o complicitate evidentă? Oricât am evita, adevărul este că dacă în România, clasa politică şi administraţia publică (singurele care pot face acest lucru) nu vor schimba mecanismul de colectare al TVA şi nu vor introduce, cât mai urgent posibil, metoda simplificată de colectare a TVA, controlul fiscal la vânzarea părţilor sociale şi nu se va modifica modul de înfiinţare al firmelor (care să nu mai permită oricărui "turist" să înfiinţeze, cu 200 lei, firme „fantomă" în România şi să colecteze TVA, după care să dispară), corupţia şi frauda fiscală, indiferent de cât ar fi de eficienţi DNA, SRI, DIICOT şi ANAF, nu se vor reduce, din contra, vor creşte constant, pentru că administraţia publică nu poate face faţă acestui flagel fără a avea o legislaţie pe măsură care să descurajeze mecanismul fraudării bugetului public prin intermediul firmelor de tip "fantomă". Iar cine susţine că UE nu ne permite să schimbăm metodele de colectare a TVA - în condiţiile în care menţinerea acestor metode, în formatul actual, va cauza, cu siguranţă, falimentul României -, minte şi n-o face pentru că îl interesează soarta României sau respectă legea ci pentru că protejează, alături de interesele proprii, mafia care distruge România. Aceştia sunt adevăraţii generatori, întreţinători şi beneficiari ai corupţiei şi fraudei fiscale în România: cei care menţin actualul sistem de colectare al TVA. Pentru că, indiferent de justificări, cine se opune modificării actualului sistem de colectare al TVA şi introducerii controlului fiscal la înstrăinarea părţilor sociale ale societăţilor comerciale, este, mai mult decât evident, protectorul sau beneficiarul corupţiei şi al fraudei fiscale, respectiv al mafiei şi al intereselor corporaţiilor ce doresc ca România să rămână, pe lângă o sursă de venituri nelegale - precum cele rezultate din colectarea TVA -, exclusiv, o piaţă de desfacere şi o piaţă a forţei de muncă ieftină.

De aceea, toate restructurările, reorganizările, programele, obiectivele, promisiunile electorale privind lupta împotriva corupţiei şi a fraudei fiscale - cât timp actualul sistem de colectare al TVA rămâne neschimbat, iar părţile sociale ale societăţilor pot fi înstrăinate, în continuare, fără control fiscal -, nu sunt dect „praf în ochii" naivilor şi un mod de a prosti electoratul, mimându-se doar lupta împotriva corupţiei şi a fraudei fiscale. Păstrând, în continuare, sistemul actual de colectare al TVA şi al înfiinţării firmelor predestinate a fi "fantomă" în România, gradul de colectare al veniturilor bugetare n-are nici o şansă să se îmbunătăţească, rămânând, în continuare, programat, deliberat, la cel mai scauzut nivel din UE. Iar cât despre integrarea în spaţiul Schengen, păstrând un astfel de mecanism de colectare al TVA şi un astfel de mod al înfiinţării, de către turişti, de societăţi comerciale, această rămâne doar o iluzie. Pentru că, la modul în care SRI se comportă astăzi, lăsând de izbelişte siguranţa naţională - fapt ce a transformat România în bulevardul teroristilor, în şi dinspre vest şi bugetul României într-o sursă de alimentare a conturilor organizaţiilor extremiste -, mi-e teamă că, nici o mie de Iohannis de am avea şi în fiecare ţară a UE un cancelar Angela Merkel, sunt şanse infime ca România să se integreze, cu adevărat, în UE.

Cine are nevoie de o ţară în care instituţiile abilitate să se ocupe de siguranţa naţională substituie DNA şi ANAF, mimând că se ocupă de corupţie şi evaziune, iar corupţia şi evaziunea fiscală, în loc să scadă, creşte, pentru că nimeni nu vrea să schimbe sistemul de colectare al TVA? Cine are nevoie de o ţară în care clasa politică (Parlament, Guvern, administraţie publică) nu este capabilă să se opună mafiei şi să schimbe sistemul de colectare al TVA, ce generează pierderi de peste 80 miliarde lei anual şi n-are curajul să introducă obligativitatea controlului fiscal la vânzarea firmelor? Din păcate şi Guvernul şi Parlamentul şi ANAF şi DNA şi SRI şi DIICOT ştiu faptul că păstrând actualul sistem de colectare al TVA şi actuală legislaţie care-l reglementează, România este condamnată să între în faliment, precum Grecia, pentru că nu poate supravieţui, la nesfârşit, din împrumuturi, în timp ce banul public este cheltuit, în cea mai mare parte, iresponsabil, iar taxele le colectează mafia. Iar că să pună cruce oricărei şanse de revenire economică şi speranţei că vom fi integraţi prea curând, în spaţiul Schengen, prin noul proiect de Cod fiscal (năşit de "mercenarii" mafiei), Guvernul României demonstrează că nu-l interesează nici eliminarea corupţiei, nici a fraudei fiscale si nici bugetul public si ocoleşte complet problema TVA ca şi cum n-ar fi o problema gravă. Din contra, în bătaie de joc, conştienţi ca vor genera o catastrofă fiscală, micşorează taxele şi impozitele, fără a modifica, prin lege şi mecanismele de colectare a taxelor şi impozitelor, situaţie în care creşterea gradului de colectare a veniturilor care să acopere pierderile generate de micşorarea taxelor şi impozitelor devine o utopie. Deci, în concluzie, deşi se poate, nimeni nu vrea, decât formal, să salveze România şi nici s-o integreze în spaţiul Schengen. Şi cred că ştim şi de ce. Romania nu este condusa de o clasă politică reală, ci de mafie si de crima organizată pentru care atât schimbarea sistemului de colectare al TVA, schimbarea modului de infiinţare al societaţilor comerciale (care să elimine „fantomele"), introducerea controlului fiscal la vânzarea părţilor sociale ale firmelor sau integrarea în spaţiul Schengen, presupun pierderea controlului asupra României şi, în special, asupra sustragerii banilor şi averii publice.

 

 

 

 

EDITORIAL

„Hexi Pharma” nu e un caz ci un fenomen ce caracterizează România

„Hexi Pharma” nu e un caz ci un fenomen ce caracterizează România

Ce se întâmplă azi în România nu sunt accidente și nici întâmplări banale. Este efectul disoluției autorității publice, prin politizarea și, implicit, mediocrizarea profesională a administrației publice. O administrație infestată de sistemul clientelar, servil, controlată politic până la cel mai m ...

ziare

STIRI RECENTE

FACEBOOK

ARHIVA

NEWSLETTER

Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

A.B.A. ACCOUNTING
08:57