Cine este Andreas Lubitz, omul care a prăbușit avionul din Franța

Mălina Andrei, 27 martie 2015, Ora 08:46

  • print
  • |
cine-este-andreas-lubitz-omul-care-a-prabusit-avionul-din-franta-46116-1.jpg

Andreas Lubitz - copilotul aeronavei prabușite în Alpii francezi - e acum punctul central în ancheta privind catastrofa aviatică în care au murit 150 de oameni.

Andreas Lubitz avea 28 de ani şi era din oraşul Montabaur, din statul german Rhineland Palatinate.

Lubitz a început să piloteze pentru Germanwings în 2013, după instrucţia urmată la Şcoala de Aviaţie Lufthansa, în Bremen. Avea la activ 630 de ore de zbor.

El fusese lăudat de Federal Aviation Administration (FAA) pentru că a întrunit şi chiar a depăşit standardele educaţionale şi medicale impuse.

The Guardian relatează citând Bild Zeitung că Andreas Lubitz și-a oprit antrenamentele de pilot în urmă cu șase ani pentru că suferea de "probleme psihologice".

Tabloiul britanic Daily Mail scrie în ediția online, citând surse din presa germană, că Andreas Lubitz ar fi intrat într-o depresie după ce s-a despărțit de iubita lui.

Gestul copilotului din zborul A320 Germanwings, care a împiedicat căpitanul să revină în carlingă și să preia controlul manșei înainte de accident, a determinat companiile canadiene Air Tranșat și Air Canada să impună prezența obligatorie a doi membri ai echipajului în cabină de pilotaj în cursul zborului. Alte companii care au anunțat că vor adopta această regulă sunt compania britanică low-cost EasyJet, norvegienii de la Norwegian Air Shuttle și compania islandeză Icelandair. Și Federația germană a sectorului aviatic (BDL) a anunțat că va implementa regula.

Le Figaro notează că Germanwings ar putea contesta responsabilitatea ei în acest accident aviatic. Rezultatele anchetei vor fi determinante în cazul plății daunelor morale în cazul asigurătorilor lui Germanwings și într-o mică măsură a celor de la Airbus. Dacă teoria sinuciderii se adeverește la final de anchetă, există pobisilitatea că Germanwings să nu fie declarată rasponsabila în acest accident și prin urmărea să limiteze plata daunelor către rudele victimelor. Desigur că există situația în care Germanwings îngrijorată de imaginea ei și așa lovită de o proastă comunicare în acest caz de criză, ar decide să plătească în totalitate daunele către apropiații celor morți.

 

 

EDITORIAL

Atac la prostie si incompetenta

Atac la prostie si incompetenta

Atac la prostie si incompetenta De ce acest titlu de ziar, care, la o apreciere superficială, ar putea lăsa impresia că încalcă deontologia profesională. Deontologia jurnalistică. Nu ai voie să ataci persoane. Nimic  însă mai fals. Dimpotrivă! Publicaţia  relanseze presa adevărată, presa de informaţie şi atitudine, p ...

STIRI RECENTE

FACEBOOK

ARHIVA

NEWSLETTER

Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

A.B.A. ACCOUNTING
07:46
BREAKING NEWS:

„Atac la persoană” atacă din nou