Incredibil! Scandal uriaș provocat de Balenciaga! Campania lor a scandalizat lumea!

Anca Bratu, 24 noiembrie 2022, Ora 21:55

  • print
  • |
jucarii-sexuale-copii-balenciaga-46999-1.jpeg

Casa de modă Balenciaga și-a cerut scuze după ce a publicat imagini cu minori care îmbrățișează ursuleți de pluș care poartă accesorii bondage, în cadrul unei campanii publicitare. Brandul și-a promovat magazinul de cadouri cu o serie de fotografii care înfățișau copii strângând la piept ursuleți accesorizați cu hamuri, curele și chokere asociate unor jocuri sexuale de pe site-urile pentru adulți.

Fotografiile în care apar copii de doar câțiva ani ținând în brațe ursuleți de pluș îmbrăcați în costume BDSM au stârnit revolta internauților care au sancționat imediat campania de Crăciun a casei de modă, scrie The Independent. Ursuleții respectivi sunt gentuțe-accesoriu.

Scandalul uriaș din lumea modei, cu Casa Balenciaga, a șocat utilizatorii rețelelor sociale. Deși brandul a șters aceste imagini și a prezentat scuze, scandalul stă să explodeze. În comunicatul de presă, citat de CNN, compania a spus că linia conține "zeci de produse noi, de la articole pentru casă, îmbrăcăminte pentru animale de companie și parfum, de la articole de zi cu zi până la obiecte de colecție în ediție limitată și mobilier la comandă"

Realizate de un fotograf italian celebru, Gabriele Galimberti, imaginile reprezintă o varietate de practici și jocuri erotice care includ de comun acord, imobilizarea partenerului, plasarea acestuia într-o ipostază umilitoare și sadomasochism. "Ne cerem scuze sincer pentru orice ofensă pe care a provocat-o campania noastră de sărbători. Gențile noastre cu ursuleți de urs de pluș nu ar fi trebuit prezentate alături de copii . Am scos imediat campania de pe toate platformele", se arată în comunicat.

Fotograful Gabriele Galimberti a declarat pentru CNN că nu el a creat conceptul și regia. "Nu sunt în măsură să comentez alegerile Balenciaga, dar trebuie să subliniez că nu am dreptul să aleg produsele, modelele sau combinația dintre acestea. În calitate de fotograf, mi s-a cerut exclusiv să iluminez scena și să fac fotografiile conform stilului meu. Ca de obicei, la o ședință foto pentru o campanie comercială, direcția campaniei și alegerea obiectelor fotografiate nu aparține fotografului", a scris Gabrilele Galimberti pe Instagram.

Un utilizator Twitter a scris, potrivit CNN: "Poate că Balenciaga și-a cerut scuze, dar toată lumea știe că această campanie a fost aprobată de oameni aflați la cel mai înalt nivel. Acesta este o strategie de publicitate care încearcă să atragă atenția cu conținut controversat. Nu accept scuzele lor și nu o voi face niciodată. Nu este NICIODATĂ normal să sexualizezi copiii."

 

EDITORIAL

Atac la prostie si incompetenta

Atac la prostie si incompetenta

Atac la prostie si incompetenta De ce acest titlu de ziar, care, la o apreciere superficială, ar putea lăsa impresia că încalcă deontologia profesională. Deontologia jurnalistică. Nu ai voie să ataci persoane. Nimic  însă mai fals. Dimpotrivă! Publicaţia  relanseze presa adevărată, presa de informaţie şi atitudine, p ...

STIRI RECENTE

FACEBOOK

ARHIVA

NEWSLETTER

Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

A.B.A. ACCOUNTING
03:49
BREAKING NEWS:

„Atac la persoană” atacă din nou