Diane Kruger, noua imagine a brandului Chanel Skincare

Mirela Ene, 14 aprilie 2013, Ora 17:28

  • print
  • |
diane-kruger-noua-imagine-a-brandului-chanel-skincare-30188-1.jpg

"Prin eleganţa naturală şi frumuseţea ei, Diane Kruger este una dintre cele mai proaspete şi mai uşor de recunoscut feţe din industria filmului", se afirmă într-un comunicat emis de casa Chanel, informează site-ul contactmusic.com, citat de Mediafax.

"Atrasă de sofisticarea şi spiritul ei artistic, casa Chanel a ales-o pentru campania de promovare a parfumului Allure din 1996 şi apoi, din nou, pentru campania de promovare a poşetelor Paris-Biarritz, realizată de Karl Lagerfeld în 2007. Fiind deja o ambasadoare a casei Chanel, Diane Kruger va fi de acum şi imaginea oficială dintr-o nouă campanie de promovare a unor produse de îngrijire a pielii, care va debuta în 2013", se afirmă în acelaşi comunicat.

Diane Kruger, care a lucrat 15 ani ca model, spune că în ciuda presiunii considerabile care există în ambele industrii (a filmului şi a modei, n.r.), ea nu a fost niciodată interesată de cele mai noi tendinţe şi consideră că anumite persoane celebre sunt "prostuţe" atunci când îşi fac griji pentru felul în care arată.

"Tocmai am jucat într-un film cu Jason Clarke (un actor care s-a remarcat în «Zero Dark Thirty», n.r.) la New York. Mergeam la cină şi, dintr-o dată, el mi-a spus: «Ştii ceva? Am descoperit un restaurant minunat unde se serveşte mâncare organică, e doar la 18 kilometri de aici»", spune actriţa germană.

"M-am întors spre el şi i-am spus: «Ştii, tu eşti motivul pentru care oamenii îi urăsc pe actori!». Astfel de lucruri sunt dăunătoare nu doar pentru sănătate, dar ele devin o adevărată obsesie. E ceva care seamănă cu ironia de a conduce automobilul până la Los Angeles pentru a face o drumeţie în natură - e ceva atât de prostesc", a adăugat Diane Kruger.

 

EDITORIAL

Atac la prostie si incompetenta

Atac la prostie si incompetenta

Atac la prostie si incompetenta De ce acest titlu de ziar, care, la o apreciere superficială, ar putea lăsa impresia că încalcă deontologia profesională. Deontologia jurnalistică. Nu ai voie să ataci persoane. Nimic  însă mai fals. Dimpotrivă! Publicaţia  relanseze presa adevărată, presa de informaţie şi atitudine, p ...

STIRI RECENTE

FACEBOOK

ARHIVA

NEWSLETTER

Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

A.B.A. ACCOUNTING
21:43
BREAKING NEWS:

„Atac la persoană” atacă din nou