Marilyn Monroe, noua imagine a brandului Max Factor

Mălina Andrei, 5 ianuarie 2015, Ora 16:59

  • print
  • |
marilyn-monroe-noua-imagine-a-brandului-max-factor-45040-1.jpg

Marilyn Monroe a fost desemnată noua imagine oficială a brandului Max Factor, în ciuda faptului că actriţa americană a murit în urmă cu aproape 53 de ani, informează dailymail.co.uk.

Starleta va apărea în campania publicitată a brandului Max Factor în 2015, iar spoturile vor accentua rolul pe care machiajul l-a avut în transformarea actriţei americane dintr-o starletă de cinema într-o vedetă de talie mondială şi un sex simbol al secolului XX.

Actriţa, al cărei nume real a fost Norma Jeane Mortenson, a murit în 1962, la vârsta de 36 de ani.

Vedeta americană a fost clientă a brandului Max Factor în anii '40, atunci când compania americană furniza produse cosmetice starletelor de cinema prin intermediul salonului său de înfrumuseţare de pe Hollywood Boulevard.

 

 

EDITORIAL

Atac la prostie si incompetenta

Atac la prostie si incompetenta

Atac la prostie si incompetenta De ce acest titlu de ziar, care, la o apreciere superficială, ar putea lăsa impresia că încalcă deontologia profesională. Deontologia jurnalistică. Nu ai voie să ataci persoane. Nimic  însă mai fals. Dimpotrivă! Publicaţia  relanseze presa adevărată, presa de informaţie şi atitudine, p ...

STIRI RECENTE

FACEBOOK

ARHIVA

NEWSLETTER

Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

A.B.A. ACCOUNTING
07:15
BREAKING NEWS:

„Atac la persoană” atacă din nou