Best Dental
Restaurant Voievodal Baneasa

STIRI

TOP STIRI

    • Top citite
    • Top comentate
    • Lifestyle
    • Reţete & Diete
    • Sănătate
    • Utile
      • Buclele cu placa, coafura momentului. Cum să îți faci cele mai trendi bucle la tine acasă

        Buclele cu placa, coafura momentului. Cum să îți faci cele mai trendi bucle la tine acasă

        Una dintre coafurile care au stârnit interesul femeilor la sfârșitul anului trecut și câștigă din ce în ce mai multă popularitate sunt buclele realizate nu cu drotul, ci cu placa. Buclele făcute cu placa sunt coafura vedetă a momentului, atât pentru părul lung, cât și pentru cel scurt. În 2015, multe tendințe beauty au fost depășite și înlocuite de variante mai cool ca în cazul clasicelor bucle care au fost înlocuite cu varianta lor mai lejeră, acele bucle făcute cu placa ce păr mai degrabă niște onduleuri naturale. Cum faci bucle cu placa pe păr lung Folosește placa de păr pe șuvițe medii ca grosime. Înfășoară o șuviță pe placa ceramică, de la nivelul la care vrei să se formeze onduleurile. Nu prinde vârful șuviței în placă și nu insista mai mult de 10 secunde. Bucle cu placa pentru păr mediu Cine spune că fetele care n-au păr lung nu pot avea bucle încântătoare? Noile bucle cu placa sunt chiar mai hot în varianta unui păr mediu sau scurt. Emma Stone, de exemplu, a fost una dintre cele mai sexy apariții de la Goburile de aur 2015. A ales varianta naturală, atât pentru machiaj, cât și pentru coafură. Alege șuvițe subțiri și înfășoară-le o singură data pe placa ceramică. Lasă vârfurile libere. Ține placa mai puțin de 10 secunde pe șuviță. Vei obține niște onduleuri foarte ușoare, că și cum părul tău s-ar fi uscat natural. Dacă vrei să ai un look aparent dezordonat, după ce ai realizat toate buclele trece mâna prin păr și scutură-l ușor. Nu uita că protecția părului este prioritară! Folosește totdeauna produse care îți feresc șuvițele de temperatura înaltă a plăcii, chiar dacă ai una profesională.

        30.01.2015, ora 15:56

      • Prăjitură cu mascarpone și ciocolată. Simplă și delicioasă

        Prăjitură cu mascarpone și ciocolată. Simplă și delicioasă

        Încearcă o prăjitură simplă și delicioasă, cu mascarpone şi ciocolată, pe care poţi să o pregăteşti rapid. INGREDIENTE: Pentru blat : 250 g unt 100 g ciocolată  200 g zahăr 2 linguri pline cu cacao 150 g brânză mascarpone 3 ouă mari 150 g făina un praf de sare Pentru cremă: 350 g mascarpone 100 g lapte condensat puțină esență de vanilie 8 g gelatină Pentru glazură: 200 g ciocolată  100 ml frișcă lichida 50 g unt MOD DE PREPARARE: Topim untul cu ciocolată pe baie de aburi, adăugăm zahărul și cacao, mascarpone, ouăle și făină cernută împreună cu sarea. Amestecăm bine și turnăm într-o tavă nu foarte mare și tapetată cu hârtie de copt. Nivelăm și dăm la cuptorul preîncălzit la 160 º C pentru 40-45 minute. Pentru cremă: Lăsăm gelatina la hidratat în 50 g apa vreo 10 minute, mascarpone la temperatura camerei îl amestecăm cu laptele condensat și esența, apoi adăugăm gelatină topită pe baie de aburi și turnăm peste blatul care deja s-a răcit puțin. Pentru glazură: Într-o cratiță încălzim frișcă cu untul până la puncul de fierbere și turnăm peste ciocolată ruptă în bucățele mici, lăsăm câteva minute și apoi amestecăm bine până ciocolata este complet topită. Turnăm peste crema de brânză, nivelăm și se lasă la rece pentru două ore. Poftă bună!  

        17.02.2015, ora 16:06

      • Alimente care te ajută să scapi de insomnie

        Alimente care te ajută să scapi de insomnie

        Dacă suferi de insomnie sau ai un somn agitat, probabil că te gândești deja la o mulțime de tratamente. Dacă nu ai găsit încă remediul pentru problema ta, încearcă să consumi cât mai des aceste alimente care îți vin în ajutor. Iată câteva alimente la care niciodată nu te-ai gândit că au asemenea proprietăți, dar care te vor ajuta să ai un somn cât mai liniștit: 1. Mierea de albine. Cu o oră înainte de culcare, bea un pahar de apă la temperatura camerei cu o lingură de miere de albine pe care o dizolvi în el. Acest truc te relaxează și îți pregătește organismul pentru somn. Mierea calmează și reduce starea de agitație. 2. Bananele. Bananele sunt o sursă bogată de potasiu. Mineralele joacă un rol important în problema pe care o ai. Mineralele pe care bananele le conțin au un efect sedativ și te ajută să dormi mai bine. 3. Nucile. Nucile măresc nivelul de serotonină, hormonul responsabil de fericire. De asemenea conțin minerale care îmbunătățesc calitatea somnului și te ajută să dormi bine. 4. Cireșele. Cireșele sunt bogate în melatonină. Aceast hormon te ajută să ai un somn liniștit și te calmează. 5. Ceaiul din plante. Ceaiul negru și ceaiul verde conțin cafeină, care trebuie evitată în a doua jumătate a zilei. Consumă ceaiuri din plante pentru că te vor ajuta să tratezi insomnia și nervozitatea. De exemplu, o cană de ceai de mușețel sau valeriană poate face minuni înainte de culcare. 6. Strugurii. La fel ca și cireșele, strugurii sunt bogați în melatonină. Acest hormon te ajută să controlezi ciclul somn-trezire. Vinul făcut din anumite soiuri de struguri poate să conțină un nivel ridicat de melatonină, însă cu toate acestea alcoolul nu este indicat înainte de culcare. Cel mai bine este să mănânci struguri proaspeți. 7. Ouăle. Ouăle conțin anumiți amino acizi care au un rol important în tratarea insomniei.    

        19.01.2015, ora 03:02

    EDITORIAL

    De ce sunt eu revoltat, în loc să fiu trist

    De ce sunt eu revoltat, în loc să fiu trist

    Lumea presei este din nou în doliu. Spun din nou, pentru că în ultima vreme, prea mulţi colegi de-ai noştri, s-au stins. S-a dus sâmbătă şi un foarte bun prieten, un jurnalist de excepţie: Horia Tabacu, „Finu", cum îi spuneam noi. Ar fi trebuit să fiu mai mult decât trist. Ne cunoşteam de foarte mu ...

    ziare

    STIRI RECENTE

    FACEBOOK

    ARHIVA

    NEWSLETTER

    Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

    Enter HR EDIMPRESS Carte 1 Restaurant Carol's Carte 2 Carte 3 Carte 4
    20:54