Best Dental

Când România „arde”, SRI „se piaptănă”

Ziarul Atac, 27 ianuarie 2015, Ora 21:02

  • print
  • |
cand-romania-arde-sri-se-piaptana-45332-1.jpg

Avem circ, la liber, fără taxă de intrare, încât uităm şi de foame. Se înfruntă găştile politico-financiare, mafiote, emanate, alese, strecurate, într-un război crâncen pentru putere, încât nu se mai ştie dacă stânga este drepta, dacă liberalii sunt comunişti, dacă socialiştii sunt de dreapta, dacă ateii sunt creştini, dacă omul este animal sau nu şi dacă mai este cineva normal, nevirusat, care să intuiască măcar ieşirea din această hiper-mizerie morală, „garnisită" cu demagogie deşănţată şi cu „desert" de minciună şi tupeu.

Cafeaua micului dejun este însoţită zilnic, pe post de „croissant", de câte o „bombă" D.N.A., fezandată în anticamera S.R.I. şi pregătită pentru "copt" de către mass-media, avidă mai mult de senzaţional, de tragico-comedia crucificării celor ce au ghinionul să fie puşi "la dispoziţie" de către îmbarligătorii şi profitorii măcelurilor declanşate pentru putere şi acces la banul public, decât de adevăr. Cât mai este normal, raportat la standardele moralei autentice şi cât este "fabricat" în tot acest mega-decor ce cuprinde toată România, este o întrebare la care, în situaţia actuală de "sevraj" şi "euforie" a executării "ciocoilor" moderni, nu ştiu dacă mai sunt minţi limpezi, necontaminate, capabile să dea un răspuns.

Că se încaieră găştile politice în lupta pentru putere, iar balanţele se înclină în funcţie de cât sunt dispuşi "sponsorii" găştilor să investească în manipulare sau să rişte - aceştia fiind, în final, cei care acced la "ciolan" -, este un fapt devenit anormal de normal. Când se încaieră însă Curtea Constituţională cu S.R.I., nu mai putem vorbi de anormal, normal, ci de stupid şi absurd, având în vedere atribuţiile şi locul celor două instituţii în structura statului de drept. Şi nu e greu, privind, dezinhibaţi psihic, atunci când analizăm, neinfluenţaţi de teamă "Gherlei" sau "Sighetului", cine "şunteaza" circuitele normalului legislativ şi al dreptului cetăţeanului la intimitate, în numele unor ipotetice, chiar fantasmagorice, pericole naţionale. Pentru că analizând, din punct de vedere al priorităţilor, constatăm limpede că unii, din exces de zel (tradus ca fiind oportunitatea de a-şi consolida o poziţie dominantă, de forţă, dincolo de prerogativele constituţionale) "pun carul înaintea boilor". Spectacolul luptelor pentru putere, declaraţiile sforăitoare şi atacurile sub centură, euforia victoriilor şi execuţia învinşilor, asigura publicului "sângele" care-i încânta şi le adoarme vigilenţa. În spatele acestor jalnice montaje manipulatorii, adevăraţii sforari, care dirijează totul din buncăre inexpugnabile, operează nevăzuţi, dar extrem de eficient. Cu paşi mai mari sau mai mici, sforarii îşi consolidează poziţiile, pun mâna pe pârghiile puterii şi controlează totul, de la partide politice, la Justiţie. "Acoperitul", plantat prin metode nelegale (dacă sistemul permite, de ce nu ?), neconstituţionale, a devenit instrumentul perfect, vital în acest mecanism, care, executând ordinul, înregimentează instituţiile statului într-o "armata" aflată în slujba unor interese, pur economice, contrare celor de drept.

Cine se opune asaltului S.R.I. asupra statului de drept, plăteşte scump. Întâi este "abordat" de "acoperiţii" din presă, care-l discreditează pe principiul inexistenţei instituţiei echilibrului atac-apărare. Apoi, dacă „pedigree-ul" ţintei are ceva „pete dalmaţiene", acestea sunt amplificate şi apoi este trimis la "malaxorul" Justiţiei, unde, din nefericire, ţintă da peste alţi "acoperiţi". Şi cum să se apere când şi magistraţii (procurorii sau judecătorii) ce-l "abordează", la rându lor, au în "cazier" niscaiva "pete dalmaţiene" ? Şi cum de la întemeierea lumii, frică este cel mai eficient instrument al subordonării, efect al exercitării forţei sau, mai modern, a şantajului, cine refuză compromisul dacă i se oferă alternativă ? Şi ce dacă asta presupune execuţia adevărului şi a dreptăţii ? Când cariera se bazează pe o suma nesfârşită de compromisuri, mai contează unul sau câteva în plus, adăugate la sumedenia care au "clădit" cariera ?

Alterarea scării valorilor şi a etaloanelor, prin imixtiunea intereselor meschine, în care principiile şi integritatea morală sunt eliminate din codul de conduită, ca fiind desuete, nu pot genera decât erori grave ce pun sub semnul îndoielii obiectivitatea justiţiei. Să protejezi magistratul şi să-l atenţionezi, preventiv, e una, dar nu e acelaşi lucru când faci presiuni asupra lui, prin ordine (în cazul "acoperiţilor") sau prin şantaj, speculând imoralitatea sau erorile ascunse.

Chiar dacă ni se servesc scenarii frumos ambalate şi aparent credibile, de genul că vor urma asupra României atacuri cibernetice sau teroriste grave, ce nu pot fi înlăturate decât interceptând toate convorbirile telefonice din România (!!!???), e bine să ieşim puţin din "transă" şi să privim lucrurile obiectiv, realist, aşa cum sunt ele de fapt, necosmetizate. România, din punct de vedere al ameninţărilor teroriste, e departe de a constitui un obiectiv. Asta, în primul rând, pentru că, în România, comunităţile musulmano-islamice şi-au găsit un cămin. Mai mult decât atât, profitând de prostia românească, în special a celor ce administrează ţara, care au lăsat "breşe" legislative pentru a putea fură de la bugetul public, musulmanii din România au speculat o astfel de oportunitate şi, mulţi dintre ei, au ajuns printre cei mai bogaţi din România şi nu-i mai poţi elimina fără abuzuri. Aşa cum am spus-o în nenumărate rânduri, cetăţenii de origine kurdă, siriană, libaneză, iraniană, palestiniană, turcă, etc., au creat structuri de crimă organizată, performante, care, prin corupţie şi trafic de influenţă au construit adevărate imperii comerciale, bazate pe furtul de T.V.A. Prin metoda "suveică" sau "carusel", utilizând societăţi de tip"fantomă", an de an firmele având asociaţi cetăţeni din orient, colectează, sustrag şi scot peste graniţă miliarde de dolari, care ajung în ţările de origine şi chiar la organizaţii extremiste. În aceste condiţii cum să perecliteze, organizaţiile extremiste islamice, prin atacuri teroriste, sursă de finanţare, respectiv România ? O ţară care are un asemenea sistem legislativ încât asigura îmbogăţirea rapidă a oricărui străin, venit cu paşaport de turist, cum poate deveni o ţintă ? Nu este absurd şi nelogic?

Ce mă intrigă şi mi se pare grav este că autorităţile române, la fel că şi firmele arabe ce profită de o astfel de oportunitate, nu vor să blocheze furtul de T.V.A., pentru că este pricipala sursă de venit şi a "sponsorilor" care întreţin partidele şi clasa politică. Deşi furtul de T.V.A. se ridică la peste 80 miliarde lei anual (peste 18 miliarde de euro), din care mare parte este utilizat la finanţarea organizaţiilor extremiste şi reprezintă cea mai mare problema ce afectează siguranţa naţională a României, S.R.I. nu manifestă aceeaşi înverşunare şi nu face aceleaşi presiuni (legitime şi îndreptăţite în acest caz), asupra Guvernului, ca şi în cazul legilor "Big Brother". De ce ? Sunt mai importante cartelele telefonice decât bugetul statului ? Nu contează că anual 18 miliarde de euro dispar din bugetul ţării? Nu contează că o parte din aceşti bani părăsesc România şi alimentează conturile unor organizaţii extremiste ? Şi, culmea, pentru a bloca această scurgere de fonduri, nu e nevoie de monitorizarea convorbirilor telefonice, ci de modificarea sistemului de colectare al T.V.A. De ce nu face S.R.I. presiuni asupra A.N.A.F., M.F.P., Guvernului şi Parlamentului, prin intermediul "acoperiţilor", pentru a modifică sistemul de colectare al T.V.A. ce permite un astfel de jaf ? Pe lângă D.N.A. (cu care se comportă că şi cum ar fi o divizie în cadrul S.R.I.), instituţia şi-a mai subordonat şi A.N.A.F., pe care-l controlează prin intermediul detaşaţilor şi "acoperiţilor" din cadrul Direcţiei Generale Antifraudă, precum o divizie internă. De ce nu operează prin intermediul acestor structuri şi nu face aceleaşi presiuni asupra Guvernului ca şi în cazul legilor "Big Brother"? Având în "subordine" o astfel de instituţie şi ştiind că cele mai mari prejudicii la bugetul public sunt "acoperite" prin înstrăinarea părţilor sociale, în general, către cetăţeni provenind din ţările islamice, de că nu face S.R.I. presiuni asupra A.N.A.F., M.F.P. şi Guvernului pentru a reintroduce obligativitatea controlului fiscal la vânzarea societăţilor care au acumulat datorii la buget ? De ce n-au criticat decizia idioată a Guvernului Ponta care a introdus practica controlului fiscal, la I.M.M., la trei ani, practică de care profită firmele ce fraudează bugetul ? Pe de altă parte, în aceeaşi ordine de idei, câţi dintre cetăţenii străini care înfiinţează firme în România, pentru a funcţiona că şi firme "fantomă" sau care achiziţionează părţi sociale ale societăţilor cu datorii uriaşe la buget sunt monitorizaţi de S.R.I. şi li s-a cerut expulzarea pentru astfel de practici nelegale ? Despre acest lucru, care nu i-ar fi adus critici dacă l-ar fi abordat, din contra, D-l Maior nu a vorbit, ocolindu-l cu discreţie, deşi ştia că este cea mai gravă problemă a României? Sau, nu ştia?

Din păcate, trăim într-o perioada de ipocrizie generală şi de lupta pentru putere, în care şi S.R.I. este angrenat, cu toate bagajele şi nu prin metode ortodoxe. După "episodul" Ponta, din care au ieşit rău şifonaţi se pare, încearcă să-şi refacă imaginea, împânzind scenarii neverosimile, sperând că totuşi îşi vor atinge obiectivele "promise" de Ponta. Ştiu însă, la fel ca şi guvernanţii, că atât timp cât în România se va fura, de către mafia autohtonă, cot la cot cu cetăţenii străini, 80 % din T.V.A., probabilitatea unui atentat terorist în România aproape că nu există, decat dacă este comis de alţii şi pus în cârca jihadiştilor. Ştiu că nimeni nu-i atât de cretin "să-şi dea foc la banca în care îşi ţine economiile" şi totuşi forţează. De ce?

Adevărul este că S.R.I., sub masca preântâmpinării actelor teroriste, urmăreşte controlul total al românilor şi străinilor din România, în special al celor care desfăşoară activităţi economice, nu pentru a preântîmpina evaziunea fiscală (cum ar fi firesc) ci pentru a profita de jaful bugetar la care asista şi pe care se preface că nu-l observă în prezent. Dovada o reprezintă faptul că de când controlează A.N.A.F., în loc să scadă frauda fiscală (cel puţin în domeniul T.V.A.) în România, aceasta a crescut, fapt ce spune totul despre bună credinţă şi interesele reale ale acestui serviciu. Firesc, dacă exista bună credinţă, desele întâlniri dintre generalul Coldea şi şeful A.N.A.F., Gelu Diaconu, ar fi trebuit să se materializeze în cazuri mari de fraudă fiscală depistate şi nu în scăderea încasărilor la buget, reprezentând venituri fiscale, care, de la 17,6 % din P.I.B. în 2013, au ajuns la 17,2 % din P.I.B. în 2014 (!!??). Unde este diferenţa de 0,4 % din P.I.B., adică 2,7 miliarde lei, care se adauga celor peste 80 miliarde furate anul trecut si anul in curs ? Nu cumva exact la mafia care trebuia s-o depisteze S.R.I., adică la mafia libaneză, kurdă, turcă, siriană, palestiniană, etc. ? N-au putut să-i blocheze şi să-i depisteze din cauza cartelelor ?

Ec. Pavel Roman

 

 

EDITORIAL

„Hexi Pharma” nu e un caz ci un fenomen ce caracterizează România

„Hexi Pharma” nu e un caz ci un fenomen ce caracterizează România

Ce se întâmplă azi în România nu sunt accidente și nici întâmplări banale. Este efectul disoluției autorității publice, prin politizarea și, implicit, mediocrizarea profesională a administrației publice. O administrație infestată de sistemul clientelar, servil, controlată politic până la cel mai m ...

ziare

STIRI RECENTE

FACEBOOK

ARHIVA

NEWSLETTER

Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

A.B.A. ACCOUNTING
22:10