Palas Iaşi - discriminare între clienţi, fără a oferi alternativă

Ziarul Atac, 8 iulie 2012, Ora 22:00

  • print
  • |
palas-iasi-discriminare-intre-clienti-fara-a-oferi-alternativa-26929-1.jpg

Astăzi e a doua oară când mi s-a cerut să mut maşina din parcarea în aer liber de la Palas. Mă refer la parcarea PALAS, vis-a-vis de blocurile "K" de pe strada Sfântul Lazăr.

Maşina mea este dotată cu GPL, şi cum în parcarea subterană este interzis accesul acestor maşini, mă gândesc că ar fi LOGIC ca parcările din jurul complexului PALAS să fie folosite cu precădere de clienţii cu asemenea tip de maşini. O parcare în aer liber care mai mereu este GOALĂ!!!

Însă e un nene, care în ciuda indicatorului INTERZIS accesul maşinilor dotate cu GPL, îndrumă şoferii - clienţi ai Palas, să parcheze în subteran. Soluţia dată de acesta este ca eu să trec din buton de pe GPL pe benzină. Soluţia nu este una care să rezolve problema. Practic instalaţia GPL rămâne pe maşină, pericolul pentru care s-a introdus restricţia nefiind eliminat.

Acelaşi nene, în încercarea de a mă convinge (dacă nu doresc să parchez în subteran - aproape forţat!!!), încerca să aducă argumente fără susţinere în teren:
- că e parcare pentru tiruri - această specificaţie nefiind menţionată nicăieri în acea parcare, cu atât mai mult alte 6-8 maşini mici fiind parcate deja acolo;
- că e parcare privată - la fel ... nu e niciun indicator care să sugereze acest lucru. Este o parcare deschisă, fără indicatoare de interdicţie de parcare, fără bariere sau alte elemente care să informeze clientul PALAS despre eventuale restricţii de parcare;
- că îmi va bloca roţile - atâta timp cât nu încurc circulaţia nu văd de ce ar trebui să mă trezesc cu roţile blocate sau maşina ridicată DINTR-O PARCARE!!! De aceea e parcare, să parchezi...

Stupefacţia maximă a fost când l-am întrebat pe acest angajat al parcării subterane dacă exista vreun indicator care să susţină cele spuse de el. Răspunsul a fost uluitor: "Eu sunt pe post de indicator...". Aceeaşi stupefacţie a fost când l-am întrebat de celelalte maşini parcate deja acolo. Răspunsul: "Este un poliţai căruia o să îi blochez roţile..."

Cu alte cuvinte, clienţii PALAS, cu maşini dotate cu GPL, au interzis în zona complexului? Sau care e politica de marketing? Oricum, nu e la locul ei ATITUDINEA din teren... În situaţia mea au fost şi alţi posesori de maşini dotate cu GPL, care în loc să parcheze în acea parcare în aer liber, GOALĂ mai mereu, supra-aglomerează parcarea locatarilor de la K-auri, aceea fiind deja sub-dimensionată, comparativ cu numărul proprietarilor de maşini care locuiesc în acea zonă.

Rog o intrare în NORMALITATE şi nu o atitudine dizgraţioasă care împinge la limita legalităţii clienţi care vor să cheltuiască nişte bani în complexul PALAS.

În speranţa că va fi bine,
Ciprian Prisăcaru

PS: Din câte înţeleg, nevoia de a mări încasările din parcarea subterană duce la încălcarea regulamentului şi anume de a parca maşinile cu GPL acolo, în detrimentul unei alternative REALE în teren, pentru această categorie de clienţi. Stop acestui ABUZ!!!

 

 

 

EDITORIAL

Afacerea „incineratorul”

Afacerea „incineratorul”

  Afacerea „incineratorul” este o poveste urâtă, în spatele căreia se află interese mari, oameni im­portanți și, mai ales, bani. Mulți bani, pe care personaje lipsite de scrupule vor să-i facă pe sănătatea și chiar viața giur­giuvenilor. Noi am plecat pe firul ei, plecând de la prima locație &ici ...

STIRI RECENTE

FACEBOOK

ARHIVA

NEWSLETTER

Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

A.B.A. ACCOUNTING
00:16
BREAKING NEWS:

„Atac la persoană” atacă din nou