Schimbarea care va impresiona milioane de utilizatori Facebook
Mălina Andrei, 12 februarie 2015, Ora 12:20
- |
- Tweet
Știm cu toții că Facebook-ul are o mulțime de reclame ce apar în funcție de fiecare utilizator și preferințele acestuia. Ce s-ar întâmpla însă dacă ai intra pe Facebook și nu ai mai putea să-ți iei ochii de la reclame, efectul fiind precum al hipnozei?
Ei bine, vom află în curând! Asta pentru că există un format creativ în lumea digitală numit cinemagraph. Iar cei de la Facebook, alături de Instagram, vor să le implementeze treptat, acestea fiind jumătate imagine, jumătate fotografie. "O să vedeți o mulțime de astfel de imagini pe Facebook" a spus un advertising executive, citat de către Ad Week.
Cinemagraph-urile există de ceva timp, fiind făcute populare de doi artiști cunoscuți în lumea reclamelor, Kevin Burg și Jamie Beck. Formatul este GIF, fiind o imagine în care numai o porțiune se mișcă subtil.