Testiculul brand-ul turismului în Serbia

Ziarul Atac, 14 august 2010, Ora 19:58

  • print
  • |
testiculul-brand-ul-turismului-in-serbia-1.jpg

Şefii turismului din Serbia speră să atragă mai mulţi vizitatori cu ajutorul concursului anual de gătit testicule.Când vine vorba de turism se pare că poprul sârb are cu ce se lăuda pe când Elena Udrea, ministrul turismului românesc are decât o biată frunzuliță.

Festival din Ozrem este la cea de-a șaptea ediție și i-a pus pe gânduri pe cei din Ministerul Turismului. Aceștia speră să facă Serbia la fel de celebră cum a procedat whiskyul cu Scoţia.
Mâncărurile din cadrul acestei competiţii, despre care se spune că sunt afrodisiace, sunt făcute din testicule de taur, mistreţ, cal, rechin, struţ, cangur, măgar, curcan, ţap, ren şi elan.
"Importanţa unui brand recogniscibil nu poate fi subestimată. Uitaţi-vă câţi oameni merg în Scoţia pentru whisky sau în Elveţia pentru brânză şi ciocolată. Noi sperăm ca mâncărurile de testicule din această regiune să devină faimoase şi să atragă oameni care apreciază o masă bună", a declarat Ivo Mokovich, unul dintre organizatori.
Concursul de gătiti testicule începe în fiecare an pe 27 august şi durează trei zile.
Andi Sârbu

 

EDITORIAL

Afacerea „incineratorul”

Afacerea „incineratorul”

  Afacerea „incineratorul” este o poveste urâtă, în spatele căreia se află interese mari, oameni im­portanți și, mai ales, bani. Mulți bani, pe care personaje lipsite de scrupule vor să-i facă pe sănătatea și chiar viața giur­giuvenilor. Noi am plecat pe firul ei, plecând de la prima locație &ici ...

STIRI RECENTE

FACEBOOK

ARHIVA

NEWSLETTER

Introduceti emailul dvs. mai jos pentru a primi ultimele stiri de pe site-ul Ziarulatac.ro

A.B.A. ACCOUNTING
05:18
BREAKING NEWS:

„Atac la persoană” atacă din nou